خوش آمدی جیگر







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تعریف از خود

سلام سلام سلام ازتون ممنونم که به وبلاگ من سر زدین امیدوارم که ازش خوشتون


بیاد اسم من ایمان ,,, سالمه و اصفهان زندگی میکنم رشتم ریاضیفیزیکه و یکی


ازخر خونای کلاسمونم به قول بچه های کلاسمون کمتر کسیم که هم درس


میخونم هم بیرون میرم هم تیپ میزنم . از خود تعریف نباشه خدایی
 

 دوس دارم نظرتوناراجب وبلاگم بدونم


اینم ایمیلمه اگه دوس داشتین میتونین بر دارین

sepehr.rafie@yahoo.com



نظرات شما عزیزان:

لیدیا
ساعت20:59---29 مرداد 1391
چه وبه جالبی داری

آرتمیس
ساعت14:43---10 مرداد 1391




سلام.آپم.

این یه پست ویژه هست برای معروفیت وبلاگت.پس از دستش نده و تا آخر بخونش تا دلیل معروفیت وبلاگتو بدونی.

فقط با یه نظر اسم وبلاگت تو یه پست جداگانه از وبلاگم درج می شه.پس زود بیا.فرصتو از دست نده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ایمان در 1:33 | |